zondag 19 december 2010

New! Full Stickers in het assortiment.

Below the English version

Hallo Allemaal,

Weer in voorraad!
Hier het assortiment van de Full Sticker Nail-Art.
Het assortiment word steeds groter dus hou het regelmatig in de gaten.

Ik wil iedereen de Cartrice Acrylic Nail Hardner aanraden.
Ik zelf gebruik deze hiervoor, en heb ook getest en dan blijven de stickers echt goed zitten.


Ik heb namelijk ook andere dure merken hier liggen en gebruikt en dan haal ik toch niet de zelfde kwaliteit.
Ik denk toch dat allerlei topcoats sterk verschillen.


Cartrice kan je kopen bij de Kruidvat.
Altijd 2 lagen aanbrengen en goed laten drogen.

Maat:
B 1,5 cm H 2 cm

Prijs:
EUR 1,35

Bestellen?
Geef mij de nummers door die je wilt hebben.

Contact:
ShirleysNail-Art@live.nl
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello Everyone,

In stock again!
Here the assortment of the Full Sticker Nail-Art.
The assortment keeps growing, so keep an eye on it!
 
Size:
B 1,5 cm H 2 cm

Price: 
EUR 1,35

Buy?
Mail me the numbers that you want.

Contact:
ShirleysNail-Art@live.nl


1 reacties:

Renate zei

helemaal geweldig!!!

GiveAway

Followers

Archive

Visiters