woensdag 1 september 2010

Pink Flower Water Decal Nail-Art

Hi Meiden,

Hier weer een leuke nail-art.
Ik had zin in iets liefs, met mooie pastel tinten.
Ik ben dol op bloemen en vlinders, dus vandaar deze nail-art.

Voor de ondergrond heb ik gebruikt:

Cartrice - Sweet for my Sweets.






















Ook deze lak heb ik vorige week aangeschaft.
Deze lak vind ik ook erg fijn lakken.
Hij dekt al binnen 2 lagen, ik zelf heb 3 dunne laagjes aangebracht.
Vind het persoonlijk namelijk niet mooi om de nagel erdoorheen te zien.
Hij dekt erg mooi zonder te strepen, en heeft een mooie subtiele glinstering.
Voor deze prijsklasse vind ik lakken tot nu toe heel erg fijn!
Wat vinden jullie?
Als eerst brengen we de water decals.
Hiervoor heb je het volgende nodig:






















* Een glaasje water.
* Een topcoat.
* Water decals.

Maak de achterkant van de waterdecal nat met water, schuif de decal eraf en plaats deze op de nagel.
Nu kan je de waterdecal glad wrijven.
Als het resultaat naar je zin is kan je het aflakken met een topcoat voor bescherming en een mooie glans.

Het resultaat:
















Nu is het tijd om de nail-art aan te brengen, dit het ik gedaan dmv stempelen.

Benodigdheden:
















* Konad - Green Apple.
* Essence - Very Berry.
* Essence - Catwalk Pink.
* Konad - Stempel & Scraper.
* Image's plate's.
* Topcoat ( ik heb gekozen voor Seche Vite ).
* Rhinestones.

Hier het eindresulaat:
















Wat vinden jullie?
Ik heb het een paar dagen gedragen en was er best tevreden over :-)

Voor de step-by-step/Tutorial klik HIER.

Laat je ook daar een leuke reactie achter?
Of word lid, er volgen nog veel meer leuke tutorials.

HIER mijn assortiment French Nail Tips water decals.
HIER mijn gehele assortiment decals.


Liefs Shirley.

0 reacties:

GiveAway

Followers

Archive

Visiters