vrijdag 17 september 2010

Een vrolijke French

Hoi Meiden,

Doordat ik natuurlijk niet dagelijks decals op mijn nagels doe post ik ook iets minder op deze blog.
Maar goed alles komt wel een keertje voorbij :-)
En het is natuurlijk ook leuk enkele voorbeelden van decals voorbij te zien komen.

Dit keer heb ik gekozen voor french,
Mijn nagels waren erg lang, maar 1 nagel was afgebroken dus had hier een plaknagel op.
Hij was nu best weer een redelijke lengte dus heb ik besloten alles die lengte te maken.
En daaraan zat ook goed nieuws, eindelijk mijn eigen gemaakte french decals op :-D

Nou hier het resultaat:
















Onderin heb ik op elke nagel een leuke stempel gedaan met daarin een Rhinestone.
Hoop dat jullie hem ook leuk vinden geworden.

Klik HIER voor het gehele french assortiment.

Liefs Shirley.

0 reacties:

GiveAway

Followers

Archive

Visiters